Saturday, June 23, 2007


4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Mooi! Goeie diepte, Rem. Mooi licht.

June 26, 2007  
Blogger rem said...

hoi huib thanx even een kleine toelichting ik ben bezig om een serie te maken om op groot formaat uit te printen denk aan 2,5 bij 1.20 zoiets in ieder geval in deze verhoudingen en dit zijn de schetsen, ik kan het niet laten om ze op mijn blog te zetten terwijl ik dat eigenlijk nog niet moet doen..maar goed.het is nu de bedoeling om deze serie uit te bouwen en de insteek zijn openbare ruimten, denk bibliotheken luchthavens zwembaden etc.Zoals je ziet heb ik er nog voor de schets figuren ingezet die ik uit bladen heb maar we zijn nu bezig om die te fotograferen en die worden er later weer ingezet.. afijn you catch my drift.Het gaat nog een lange weg worden om deze serie zodaig te krijgen dat het helemaal goed is, ben wel op weg in ieder geval.De onderste ruimte is eigenlijk alleen maar een test ruimte om te onderzoeken hoe je in cinema alle lagen moet uitrenderen met multirender, om daarna in de postproductie met photoshop het eindbeeld te bewerken en volledig naar mijn hand te zetten.
Goed ga je snel spreken hoor!
groet rem

June 27, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Nou ik ben heel benieuwd en zal alles wat je op je blog plaatst (maar er misschien helemaal niet op mag zetten) toch heel graag blijven bekijken. Succes! En ik hoop jullie inderdaad weer snel te zien.

June 28, 2007  
Blogger rem said...

thankx huibske ik ga men best doen!

June 29, 2007  

Post a Comment

<< Home